Marka sizin için ne kadar önemli?Peki ya markaların altında yatanlar..Bu yazımda size sempati duyabileceğiniz markalardan bahsedeceğim.Marka konusu derin bir konu.Fakat ben konuyu birkaç kategoride ele almaya ve bunu sizi sıkmadan yapmaya çalışacağım.

2007 yılında kurulan,bir gıda ürünleri markası olan Torku,konyaşeker çiftçi kooperatifi markası.Kendisini ürünlerinin %100 doğal olması ile konumlandırmış marka,ürünlerinde mısır şurubu kullanmadığını vurguluyor.Bu yönüyle de sempati duyulmayı fazlasıyla hak ediyor.Son yıllarda gıda kategorindeki ürün çeşidini arttırma yoluna gidip et ve süt ürünlerine el atan firma son olarak modern sera ile Konya'nın iklim şartlarına uygun olmayan ürünleri üretmesi ile dikkat çekiyor.Fakat bence pazarlama ağlarında düzenlemeler yapmaları gerekiyor.Torku ürünlerini büyük marketlerde çok göremiyorum.Bu noktada Torku’nun Büyük marketlere sokulmadığı yönünde iddialar doğruysa da markaya tamamen haksızlık yapılıyor.Yine köklü olmamasına rağmen çok sağlam birikimlerin eseri Torku. Ki ürünleri için aldıları sertifikalar da bunu kanıtlıyor.
İş Bankası,bankacılık sektöründe reklam
stratejisi ve yayınladığı reklamları ile benim sempati duyduğum bir kuruluş.Hatta bu yöndeki reklamları ile bir ekol.İzleyenleri tam doğru noktadan
vuruyor.Giderek robotmatikleşen bir dünyada samimiyet arıyoruz ya; İş Bankasının
reklamlarında bu samimiyeti en derinlerde hissediyorsunuz.Eminim siz de
öylesiniz.Doğru reklam stratejisi.Ve İş Bankası deyince Cem Yılmaz akla
geldiğine göre doğru ünlü kullanımı,doğru harmanlama.Devasa paralar dökülen
reklam sektöründe reklam yapılacaksa böyle reklam stratejileri
kullanılmalı.Tüketici samimiyet,sıcaklık,değer arıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder